پاسخ به پرسشهای متداول
در حال حاضر مبلغ ثابت ۱۲۰ هزار تومان هزینه ارسال هر سفارش (طبق میانگین تعرفه ی ارسال، از مبدا خیابان پاسداران تا هر آدرسی در مناطق ۱ الی ۸ تهران ) در نظر گرفته شده است که پرداخت آن بر عهده مشتریان گرامی میباشد.
بعد از انتخاب کالا و در بخش تسویه حساب، بعد از تکمیل نمودن مشخصات فردی باید مشتری بازه زمانی تحویل کالا را انتخاب نماید که بعد از پرداخت صورتحساب، در سریعترین زمان ممکن کالا برای مشتری ارسال می شود.
تمامی سفارشات به صورت لحظه ای توسط مسئول رسیدگی به سفارشات بررسی و بعد از تایید، سفارشات بر اساس زمان تحویل برای ارسال آماده و بسته بندی می شود تا در موعد مقرر به دست مشتری برسد.
برای اینکه به فاکتور تمامی سفارشات خود دسترسی داشته باشید، می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید و حتما قبل از هر خرید و ثبت سفارشی، ابتدا باید با حساب کاربری خود وارد سایت شوید تا بعد از هر خرید، فاکتور آن سفارش در بخش پنل کاربری در دسترس شما قرار گیرد.
فروشگاه شیرینی الهیه 33 در ارسال سفارشات نهایت دقت را به عمل می آورد ولی اگر سفارشات به صورت اشتباه یا معیوب به دست مشتری رسیده باشد، مشتری می باست در سریعترین زمان موضوع را با فروشگاه درمیان بگذارد.
بعد از ارسال کالا توسط فروشگاه در زمان تعیین شده توسط مشتری، شماره تماس راننده وسیله نقلیه که حامل سفارشات است را به مشتری برای پیگیری ارسال می کنیم.
اگر بعد از ثبت سفارش و در هنگام پرداخت صورتحساب، به هر دلیلی پرداخت ناموفق باشد و سفارشی برای شما ثبت نگردد ولی هزینه از حساب شما کسر گردد، باید طبق دستورالعمل بانک مرکزی ایران تا 72 ساعت صبر نمایید و اگر ملبغ کسر شده به حسابتان برنگشت، باید به یکی از شعب بانک مربوطه مراجعه نمایید.